divendres, 20 de gener del 2017

TERTÚLIA MUSICAL EN 6éA

Dins de l'àrea de música, a la classe de 6é A s'ha dut a terme una Tertúlia Musical sobre l'obra "Carmina Burana" de Carl Off.
Després de fer l'audició, estos són alguns dels comentaris que els xiquets han fet:
-M 'ha paregut una obra impactant.

-Em va recordar a la història del llibre que vaig llegir : "La Isla del Tesoro"

-Mescla intriga, temor i mort.

-La instrumentalització és impresionant, els crescendos i els disminuendos em parèixen un mèrit per part dels músics.

-L'orquestra que interpreta l'obra ha der ser molt gran, per la quantitat d'instruments que s'escolten.

-M'agradaria escoltar l'opinió del moderador

-Estic d'acord amb tu.

-Gràcies per la teua intervenció.

-Una molt bona visió de l'audició.

Mereix la pena fer menció al tipus d'expressions i vocabulari que genera una de les actuacions educatives d'èxit que duem a terme al nostre col·legi. Les Tertúlies Musicals uneixen cultura, música, sentiments, a més dels principis de l'aprenentatge dialògic: 
Diàleg igualitari, intel·ligència cultural, transformació, dimensió instrumental, creació de sentit, solidaritat e igualtat de diferències.
Ací podeu gaudir de l'obra que hem escoltat...

Yohana Cuenca. Mestra de música.